חיפוש פטנטים חינם במאגרים – חיפוש פטנטים אונליין

אנו מאפשרים חיפוש פטנטים חינם במאגרים ההיסטוריים שלנו. אלו מאגרי מידע המכילים עשרות אלפי פטנטים אליהם התוודענו במהלך למעלה מ- 25 שנות עבודתנו.  מה זה עוזר לך? לעיתים זה מייתר את הצורך לבצע “חיפוש פטנטים ייעודי” – חיפוש פטנטים מקצועי במאגרים העולמיים.  ולעיתים, זה מסייע להתמקד, בפתרונות מורכבים יותר – כדוגמה, כיצד להגיע לביטחון גדול יותר של “חופש פעולה” ולהגדיר את התביעות המשפטיות של בקשת הפטנט שלכם עוד לפני “דחייה” על ידי הבוחן של משרד הפטנטים. אנו מאפשרים גם חיפוש פטנטים אונליין – חיפוש פטנטים שמתבצע ממש מול הממציא הפוטנציאלי, בוידאו ובזום. השילוב של סריקת פטנט ראשונית במאגרינו חינם – וההמשך לעיתים, בחיפוש פטנטים אונליין – מייעל את הדרך ומגביר את סבירויות ההצלחה שלכם. לאחר שלב זה, נבחן אפשרויות רישום פטנט אונליין.

*לחיפוש פטנטים חינם במאגרי המשרד – אלפי חיפושי פטנטים אליהם נחשפנו  משך 25 שנים התקשרו אלינו   *לחיפוש פטנטים מקצועי במאגרי העולם – אונליין התקשרו עכשיו

בוואטסאפ” – 050-6300075

קישור לעמוד רישום פטנט אונליין

לעמוד רישום פטנטים אונליין

פגישת ייעוץ בווידיאו (פגישת זום) – וביצוע חיפוש פטנטים – ומבלי לצאת מהבית!

ביצוע השירות מתבצע במהלך פגישת הזום שקבעתם. והכול, אל מול הלקוח, אל מול הממציא הפוטנציאלי. חיפוש פטנטים מתבצע במאגרים עולמיים

מחיר חיפוש פטנטים  – 1,100 ש”ח

כנסו – בחרו יום ושעה ביומן...ונפגש בזום

פגישת ייעוץ בווידיאו (פגישת זום) – וביצוע חיפוש פטנטים – ומבלי לצאת מהבית!

ביצוע השירות מתבצע במהלך פגישת הזום שקבעתם. והכול, אל מול הלקוח, אל מול הממציא הפוטנציאלי. חיפוש פטנטים מתבצע במאגרים עולמיים

מחיר חיפוש פטנטים החל מ-  – 1,100 ש”ח. לאחר שלב זה, נוכל להיכנס לביצוע רישום פטנט אונליין

חדש! חיפוש פטנטים – אונליין

פטנטים ראשי - לוגו

פטנטים ראשי – לוגו

כנסו – בחרו יום ושעה ביומן…ונפגש בזום

חיפוש פטנטים במאגרים חינם – חיפוש פטנטים אונליין

 מתנה? חיפוש פטנטים חינם*

*להבין, עסקינן, חיפוש פטנטים מקדמי. למרות, שיש מצבים שהחיפוש הנ”ל נותן את התשובות המתבקשות, ואף מעבר. וביתר פירוט: אנו מבצעים בדיקה באמנות מוקדמת ופטנטים אליהם נחשפנו משך 25 שנים! חשוב להבין ולהפנים, במידה ולא נמצא אצלנו פטנט מקביל לרעיון הנבחן – אין התהליך האמור הזה מספיק. חשוב להבין שבמצב כזה חשוב לבצע חיפוש פטנטים ייעודי לרעיון במאגרי המידע והפטנטים העולמיים – ולא להסתפק כלל בעובדה שאצלנו במשרד לא נחשפנו אל הפטנטים הללו.

חיפוש פטנטים, או חיפוש פטנט – מי ששם יהבו גם למצוא לעצמו סיכוי להכנסה מפטנטים, עדיף
שמראש ידע, כי סבירות גבוהה שקיימת חשיבה דומה לשלו ומקדימה לה. אז…אז כלום, לא להתרגש. ואף על פי כן, ידע
כי בעולם גדול, שהרעיון עדיין לא התממש בו, אולי גם אולי, יש מקום גם לפיתוח שלו. אולי כן ואולי לא. אך, וודאי אין סיבה להרמת ידיים אוטומטית ומראש.
ועיקר, האם בעל מקצוע יכול לאור זה – הנמצא, הקיים, המוקדם, לאבחן, לחדש, לחדד, לשפר באופן משמעותי על זה הקיים – והאם, בבחינת הדברים יהיה לו גם טעם מסחרי?!

חמישה מרכיבים וסוגי חיפושי פטנטים

חיפוש פטנטים חינם - חיפוש פטנטים אונליין

חמישה מרכיבי חיפוש

תרגיל חיפוש פטנטים

בואו נעשה דוגמת תרגול חיפוש פטנטים לפתרון לצורך שהגינו, ונראה אם יש אמנות מוקדמת ל-“מוצר”, מכשיר?

בעידן התקשורת, נחפש במדיה הממוחשבת, באמצעות המחשב באתרי אינטרנט ומנועי חיפוש.

פשוט ונגיש לחפש קודם במנועי חיפוש תמונות. של גוגל. בו זמנית – גם במנוע חיפוש פטנטים גוגל.

בחלק חיפוש פטנטים בהמשך, אנו נעלה עוד חלופות, שברגיל לא תמיד מגיעים אליהם עקב שהמטרה בחיפוש הושגה בפשוט.

 

כיצד נבחר מילות חיפוש להעלאה במנוע החיפוש?

נתחיל בפשוט, במרכיבים הדי הכרחיים שימצאו במתקן כזה או אחר, אם נרשם כבקשה לפטנט, ואם אושר כפטנט עוקב לכך בזמן.

ההגדרה של המונחים עדיף שתהיה כ- 4-5 מילים. מניסיוני זה הכי יעיל. מה זאת אומרת יעיל? יעיל זה, שהגדרה נכנסת גדר המיקוד בפתרון שכבר הגענו אליו בסוג הצורך של מוצר תינוקות שהגיתם כדוגמה. והינה, ברמה כזו, שתכניס לתוך התוצאות את עיקר הממצאים הרלוונטיים – ולא פחות חשוב, לא תכניס לנו עשרות, מאות ואלפים של מימצאים שאינם רלוונטיים לנו, הינו: להמנע מ-טרחת סינון סיזיפית חסרת טעם ופשר.

אף אחד לא רץ אחרינו – ניתן ועדיף לתקן את מיקוד מילות הקישור לאחר כמה דקות, ולא להגיע למצב זה לאחר כמה ימי עבודה מיותרים ללא טעם ותכלית.

לדוגמה ברעיון של מתקן, שיטה, מערכת, התקן – לנתינת תרופה לתינוק.

מתקן …תרופה לתינוק. זה לא יספיק, כי יעלו סביר להניח תוצאות של תרופות. ולא אמצעי הפועל “נתינה“. לכן נצטרך להוסיף גם מילה זו. ואולי להשתמש במילים נרדפות וחלופיות “לשם הפועל הזה”!

יישום חיפוש פטנטים במנוע החיפוש האינטרנטי

הינה, אני מכניס מבצע חיפוש ומציג לכם.

Device …Giving a medicine to baby.(הגאפ- של שלוש הנקודות מקצר לי מילות קישור מיותרות). שימו לב – מילת הפועל היא “הרגל החלשה”. Transferו- pass  ו- deliver – אלו חלופות אפשריות. המסומנת,

deliver הינה הפועל היעיל ביותר לדעתי, לכן, אני אפתח בה מראש במקום החלופה הראשונה.

אני רושם במנוע החיפוש הרגיל של גוגל – “חיפוש פטנטים בגוגל” – ונכנס למערכת ייחודית של גוגל לחיפוש פטנטים. אני לא הולך למערכת “המתקדמת” אלא קודם יראה לכם שיטות מהירות שרובם מייתרים את הצורך במסובכות מיותרת.

יש להבין, סופו של דבר זה המיקוד מונחים שאני מכניס. מותר לשנות ולהתייעל כול רגע ורגע. שימו לב אנחנו משתמשים ב- 4 מילים מהותיות ולא יותר, למרות שיתכן שנוסיף ונשנה בהמשך.

Device for deliver medicine to baby

מה יצא?

יצאו הרבה הרבה עמודים, אבל אני לא שם. אותי זה לא מעניין. קודם כול ראו מה יצא בעמוד הראשון. אני מצמיד כאן את תוצאות “הכותרת” של כול פטנט, לפני שאני נכנס פנימה, ככה ההרגל ואני חי איתו טוב.

נראה על פניו – שיש דברים שהינם במתחם – “פתרונות” – נכנסים גדר “הפתרון” “לבעיה ולצורך“.

נתבונן, ונתחיל להבין איך להסתכל עליהם – למטרותינו. והעיקר לזכור – למטרותינו!!! (***)

חשוב להבין – הכנסת מיקוד המילים הללו למנוע החיפוש הרגיל של גוגל, לא יתן תוצאות כפי המתקבלות במנוע החיפוש הספציפי לחיפוש פטנטים של גוגל!

מה מצאנונאבחן: בואו נתבונן בטייטל, בכותרת של שתי תוצאות נבחרות מעמוד הראשון של התוצאות.

טיפים חשובים לקיצור דרך: על פי מהות המלל של הטייטל אבחר באלו תוצאות לפתוח, למרות שהטייטל אינו מחייב משפטית לכאורה.

וגם:  ובאלו שאבחר לפתוח, אבחר, ראשית – להתחיל בהתבוננות בשרטוטיהם. ולעיתוים – אעדיף להתבונן בכיתוב האבסטרקט, התקציר.

זה ייתן לי הבנה מאוד מהירה על השאלה המרכזית – א. מה הליבה של הפטנט שאני מתבונן בו, ב. ועד כמה הינו רלוונטי לרעיון ההמצאה שלנו.

נבחר ונפתח?!

מסומנים למעלה 2 חיצים של התוצאות שבחרנו לפתוח, כאשר הבחירה הינה לפי הגיון מהותי של הטייטל שנחזה כמתייחס למורת ההמצאה שלנו. להזכיר, ולא לשכוח, מטרתנו בהמצאה ב- …:

מתקן, …..- לנתינת תרופה לתינוק.

מה יושב מקביל על האמירה הזו, ויכול להיכנס גדר תחולתה באופן המלא ובחפיפה מושלמת? הבה נראה:

חשוב להזכיר, כי הקורס בוידיאו נותן על דוגמאות אלו סקירה חיה בסרטונים.

להלן אני פותח את 1. התוצאה הראשונה, שהכותרת שלה נותנת סיכוי סביר כי עסקינן בהמצאה שבמתחם התחולה של הצורך שאנו מתעסקים בו. להלן הכותרת: “מתקן להעברת תרופה לתינוק”.

Baby drug delivery device

מה בפנים?

אני רואה במיידי בחלק העליון של העמוד שנפתח את הדברים הרלוונטיים הבאים…. – שכדאי, שאתם תלמדו לחזות בהם לטובת המטרה שלנו – במבט מיידי!

טוב, להלן מה אנו רואים במיידי:…המשך יבוא בל”נ ליודעי ח”ן (בלי נדר (ליודעי חכמה נסתרת)).

עוד מנועי חיפוש אמנות מוקדמת בעולם – פטנטים ובקשות לפטנטים:

WIPO – הארגון הבינלאומי לקניין רוחני, כולל 192 מדינות לאום

FPO Free Patent Online

חיפוש במאגר WIPO

 חיפוש במאגר  The Lens.org

מאגר של מאגרים רבים – כולל מיליוני תוצאות

חיפוש פטנטים –  חינם, מהמאגרים ההיסטוריים של חיפושי פטנטים שעשינו במכון לפטנטים

*מאמר;  כותרת: לסוג-חיפוש פטנטים “פטנטאביליות”- חדשנות – יתרונות עצומים

מאמר – חיפוש פטנטים – עו”ד חבושה

תוכן עניינים:

  • לסוג-חיפוש פטנטים “פטנטאביליות”- חדשנות – יתרונות עצומים

  • השאלות העיקריות שחיפוש פטנט יעיל עונה עליהן

  • איזה סוג של אמנות קודמת אנו מגדירים לחיפוש?

  • הטעם בהרחבת החיפוש ובאי הרחבתו

  • עוד כמה מילים והדגשות

במשפט ממצא:

חיפוש פטנט יכול לקבוע אם ההמצאה שלך היא רק רעיון שכבר מומש קיים או אפילו מוצר מוכר כלשהו, ​​הוא יבדוק אם היא נכנסת גדר תחולת הגנת פטנט – והכול, לפני שתשקיע בבקשת פטנט יקרה.

עיקר מרכיבי החיפוש:

חיפוש זה, כולל חיפוש חידושים – מובדל ולא יהיה בו בהגדרה “מענה” על שאלת הפטנטאביליות כמענה תוצאתי למה יחליט בסופו של יום בוחן פטנטים על בקשת פטנט – הינו: האם יאשר כזו כפטנט אם לאו. כיוון, שאף אחד לא יכול לחזות כיצד יפעל בוחן פטנטים, שהינו אדם – דמות מעין שיפוטית אינדיבידואלית.

חיפוש פטנט בהיבט פטנטאביליות נותן מענה מסוים ב-שניים: האחד, משמש להגדרה מקצועית ברמת הערכה, האם הרעיון נכנס גדר תחולת תחום הפטנטים. השני, פועל לאיתור אמנות קודמת רלוונטית, פרסומים קודמים שמקדימים את ההמצאה הנוכחית – ומאפשרים לשקול שיקולים שונים תוך הערכה של התוצאות על מנת לקבל בחירה מושכלת אם להמשיך לרשום פטנט או לא.

מה כעיקר לא כלול בסוג חיפוש זה?

חשב שתיתן ליבך – כי חיפוש פטנטאביליות אינו נותן לך מענה משפטי מספיק להערכת הפרת פטנטים, לכן המצאה הניתנת להגנה כפטנט אינה תמיד בטוחה מפני הפרה.

לא, חיפוש פטנט לא יודיע לך אם המוצר שלך מפר פטנטים אחרים או לא.

חשוב לשקול לבצע חיפוש חופש לפעולה (Freedom To Operates – FTO) אם אתה חושש ומודאג מהפרה.

מה תרוויח מחיפוש הפטנטאביליות? להלן

השאלות העיקריות שחיפוש פטנט יעיל עונה עליהן:

  • חיפוש פטנט יכול לעזור לאחד להחליט אם להשקיע את כספו פיתוח והשקעה של כסף וזמן אחר פטנט או שירות שייתן מענה לצורך X, ושיכול לקחת שנים לפתחו ויכול לעלות לך עשרות אלפי דולרים ויותר .

  • אם החיפוש יניב תוצאות חיוביות ויעלו ממצאים, האמנות הקודמת שהתגלתה תשמש מדריך שימושי ליצירת התביעות המשפטיות בבקשת הפטנט (Claims), במיוחד טענות עצמאיות.

אם החיפוש העלה אמנות קודמת שכוללת ממצאים שמצוי בתוכם תביעות משפטיות (Claims) המורכבות מ- X ו- Y כדוגמה, הרי סביר שלא תבנה את התביעות המשפטיות שלך על מורכבות רק מ- X ו- Y –  אלא, הייתה מנסה להחליף את כול אחד ממרכיביו, להחליף אחד מהם בדבר אחר, או את שניהם, או לכול הפחות להוסיף עליהם – וכאן יכול ותהיה בעיה.

איזה סוג של אמנות קודמת אנו מגדירים לחיפוש?

חיפוש פטנטים יוגדר בזמן ומקורות – שאלו, עיקר העלות המבדילה בין חיפוש שונים.

בוחני פטנטים חוקרים בעיקר ספרות פטנטים, חיפוש פטנט חסכוני יתמקד כנראה רק בספרות פטנטים.

הטעם בהרחבת החיפוש ובאי הרחבתו:

ברור, כי הרחבת החיפוש במטרה לכלול עוד ועוד פריטים נוספים קיימים ובכלל, כל מידע רלוונטי גם שאינו פטנט באינטרנט – עשויה להיות החלטה כדאית בסופו של יום. אולם, העלות הנוספת של “מחקר מעמיק” – הוא רף קשה לכניסה לתחום – ועלולה לגרום מניעה או הוצאות באופן לא סביר לאדם הרגיל.

חיפושי פטנטים אינם מוגבלים לפטנטים ולבקשות פטנטים רק לארץ לאום אחת, אלא לארצות לאום רבות בעולם – מטעם שהדרישה לחדשנות הינה גלובאלית. שלא הייתה לפנים בגלובוס כולו.

עוד כמה מילים והדגשות

*להאיר עוד הארה בתחום זה, חשוב להבין: כי גם אם החיפוש העלה ממצאים של פטנטים קודמים –  פטנט ראשון עם מרכיבי  X+Y לדוגמה: (עיפרון שעליו מחוברים גם מחק וגם מחדד) – ופטנט שני עם אלמנט Z לדוגמה, (עיפרון שאליו מחוברת נורת לד).

*אז נשאלת השאלה האם שילוב של כלל מרכיבי שני הפטנטים הקודמים כדי לייצר את המצאת   X+Y+Z  שלך לא יחשב ברור (“To Obvious To One Skilled In The Art”)  ככול הנראה התשובה חיובית. כן, ולפחות במקרה דנן.

כתוצאה מכך, בעוד שחיפוש פטנט אינו מבטיח דבר, הוא יכול להוביל למידע שימושי בנושא האמור מעלה, עניין טיעון ודרישת “המובן מאליו”.

*לשאלה, מה הסיכוי שבודק הפטנטים ימצא אמנות קודמת שלא התגלתה במהלך חיפוש פטנטים שלי?

הרי, יש סיכוי כזה. נקודה! בוחנים מוצאים לעתים קרובות הפניות לאמנות קודמת שלא התגלו במהלך חיפוש פטנט מוקדם יותר.

בהצלחה בכול

ההיגיון מחייב

ההיגיון מחייב: להתחיל חיפוש פטנטים מתנה* ללא עלות - ממאגר אלפי חיפושים שערכנו בכשני עשורים

חיפוש פטנט לכול ממציא

פטנטים - דוח חיפוש פטנטים מהמאגר ההיסטורי שלנו - חינם

דוח חיפוש פטנטים מהמאגר ההסטורי שלנו – מתנה

חיפוש פטנטים משתלם

חיפוש פטנטים טוב - מאפשר לך לרשום פטנט יעיל ומתקדם מקודמך!

מצא את החדשנות של הפטנט שלך!

חיפוש פטנטים ייחודי יעשה בשלבים לפי היגיון חיי המעשה

חיפוש פטנטים ייחודי – בשלבים לפי היגיון חיי המעשה

דוח חיפוש פטנטים

רק אם לא נמצא במאגר ההסטורי - נעשה לך דוח חיפוש מקצועי - מסובסד

דוח חיפוש הכי משתלם

חיפוש פטנט בכול התחומים, חיפוש פטנטים טכנולוגיים

חיפוש פטנטים בכול התחומים, חיפוש פטנטים טכנולוגיים

בחיפוש  פטנטים – כאשר,מינוח הדברים בבחינת “יש …אין”, שבד”כ גם מתכוון לקרוב ודומה, אף אם הינו שונה, ימצא בד”כ כמעט במאת האחוזים כי קיים הדומה!!! אלא, שבחינת הדברים כך, אינה אלא, שיח חרשים, או אולי שיח בעלי אינטרס עם תמימים. חיפוש פטנטים – סריקת פטנט ראשונית במאגרים חינם – חיפוש פטנטים מתנה – הינו מתבקש

חיפוש פטנטים – חיפוש פטנטים -מבצעים ייעודיים  – בשביל עסק משלך

רשימת מאמרים; פטנטים – סקירה; פטנטים – מאמרים;
פטנטים – מאמר יזמות פטנט
; פטנטים:תמיהות, שאלות וטעויות נפוצות;פטנטים – מאמר, שיווק פטנטים, משקיעים ושאלות נוספות
לחיפוש וסריקת פטנטים. מומלץ: לבצע חיפוש פטנטים – שירותי חיפוש פטנטים . נקודות מבט
שונות, לא אחת תיתן תוצאות נוספות, והסך הכולל יסייע להגיע לפיתוח ייעיל יותר אל מול הקיים

יזמות עסקית
היזמות העסקית
פיתוח והקמת עסק
חיפוש פטנטים
התקשר — 077-323-770-5

דוגמאות לדוחות חיפוש פטנטים

הכי משתלם עד 200,000 ש”ח! מענק

מה עוד אפשר לסייע?