תקנון תנאי שימוש באתר פטנטים

העמודים הקיימים כאן, באתר האינטרנט פטנטים מוקמים כשירות לציבור על ידי אתר פטנטים (להלן: “אתר פטנטים”). העמודים מכילים מידע רקע בסיסי וכללי ואינם בשום אופן ייעוץ משפטי, ואין הם בבחינת הצעה למתן שירותים משפטיים. תחום פטנטים והגנות קניין רוחני הינו בעל מרכיבים מורכבים ומשתנים, תדיר בעלי מסובכות משפטית והינם חוסים באמנות בינ”ל ובחוקים שונים בין מדינת לאום אחת לאחרת. לכן, ברור שיהיה לקורא, כי התאמת כול דבר צריך ותהיה אינדיבידואלית לכול מקרה ומקרה, וחלקים בה משתנים לפי כול מקרה ספציפי ומרכיביו. החוקים והתקנות בתחום זה הינם מסובכים ו/או קשים להבנה ולכן אין אתר פטנטים מקבלים על עצמם אחריות כלשהי ביחס לכל טעות או אי-דיוק או אי-הבנה מצד הקורא.הקורא לפני כול פעולה או מחדל צריך שיתייעץ בפגישה פרונטלית עם עו”ד מומחה בתחום השאלות. ולמען הבהרה מוחלטת – יאמר: כל מי שמעיין בעמודים אלה ועושה שימוש במידע הכלול בהם עושה זאת על אחריותו בלבד.

עמודים אלה בשום אופן אינם מספקים תחליף לייעוץ משפטי, אינם מספקים יעוץ לפעולה או מחדל בשום תחום, וודאי שאינם תחליף לייעוץ משפטי מקצועי. אם הקורא מצוי בבעיה כלשהי, עליו לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מתאים ובשום פנים לא לנסות לפתור את בעייתו על בסיס המידע המצוי באתר זה. הפתרון לבעיה כלשהי תלוי בנסיבות הספציפיות ולכן על הקורא לפנות לייעוץ משפטי המתאים לנסיבות אלו. על הקורא לפנות לעו”ד אם בפניו בעיה הדורשת טיפול.

השימוש באתר זה ובעמודים אלה אינו כרוך ביצירת קשר של עו”ד-לקוח או קשר עסקי כלשהו, בין הקורא או מי שעושה שימוש במידע המצוי בהם לבין אתר פטנטים.

חלק מהתוכן בעמודים שבאתר אינטרנט זה, רשומים בלשון זכר או נקבה ו/או שניהם באופן רנדומלי וחסר סיבתיות עניינית ומהותית, בכול מקרה בכול מצב כול הכתוב פונה למי משני המינים הקורא מתחייב בשימוש באתר זה ובדפיו לקרוא את האמור באופן שמכוון לשני המינים באופן שווה ועל פי כוונות החיקוקים הרלוונטיים.

© 2017 כל הזכויות שמורות – עו”ד עוזי עזרא חבושה. אין להעתיק תוכן ללא אישור מפורש בכתב מבעל האתר
מקודם בגוגל ע”י “גוגל קידום אתרים” –   הצהרת נגישות

נא להשאיר כאן פרטי התקשרות בסיסיים – ונחזור אליך עם הצעה: